مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 06:452021-03-24سياسي

گسترش فرهنگ مهدویت عامل ایجاد وحدت است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: گسترش فرهنگ مهدویت عامل ایجاد وحدت در کردستان بوده و وجه مشترک ادیان توحیدی به شمار می رود.

- حجت الاسلام محمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح برنامه های نیمه شعبان پرداخت و اظهار کرد: سال 1400 سالی استثنایی است که در آن دو بار ولادت حضرت مهدی(عج) در ابتدا و انتهای سال قرار دارد و باید در راستای گسترش فرهنگ مهدویت در این سال جدید بکوشیم.

وی گسترش فرهنگ مهدویت را عامل ایجاد وحدت دانست و افزود: این مهم وجه اشتراک بین ادیان توحیدی به شمار می رود و باید با اجرای برنامه های متنوع برای گسترش این فرهنگ تلاش مضاعف داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: تبلیغات محیطی و نورافشانی معابر و میادین اصلی شهر و برپایی جشن و شادی در مساجد و مهدیه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله برنامه های نیمه شعبانیه در کردستان است.

حجت الاسلام سادات بیان کرد: برگزاری مسابقات مهدوی، تجلیل از خادمان برتر عرصه مهدویت و کمک به برپایی ایستگاههای صلواتی و سلامت را از دیگر اقدامات در دست اقدام برای نیمه شعبانیه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ مهدویت عامل ایجاد وحدت است

گسترش فرهنگ مهدویت عامل ایجاد وحدت است