مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 06:452021-03-24اقتصادي

پشتیبانی از تولید یک تکلیف است/قوانین متضاد و موازی از موانع تولید هستند


رییس خانه صنعت و معدن استان کردستان گفت: پشتیبانی از تولید یک تکلیف است که باید به این تکلیف به معنای کامل عمل شود و در این عرصه، هم دولت، هم مجلس و هم دستگاه قضا و هم بخش تولید و خصوصی باید پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بازبینی نامگذاری های دهه 90 توجه بیش از پیش در حوزه رشد اقتصاد داخلی، تولید ملی و فرهنگ سازی آن ها در مردم و جامعه با توجه به وضعیت خاص کشور حائز اهمیت بوده است.

با توجه به تحریم های سنگین و طولانی مدت و همچنین تهدیدات مستمر از یک سوی و ظرفیت ها و فرصت ها از سوی دیگر، این روند کماکان در مسیر تحقق بوده است.

نامگذاری های هوشمندانه و خردمندانه با بهره وری از کارکرد تاریخ مند زبان در انسجام بخشی جامعه و رویکردی توسعه محور از سوی رهبر فرزانه انقلاب، نقطه خیز اقتصاد و تولید طی این سال ها با نامگذاری سال 99 به نام خوبی هدایت کرد.

با تامل بر رویکرد این سال ها متوجه می شویم دهه 90 با هدف تبدیل تهدید به فرصت از اقتصاد نفتی و تک محصولی به سیاست تقویت صادرات غیرنفتی و مالیات، صریحا در دستور کار دولت ها قرار گرفت، که با این سیاست جدید درآمد های دولت از منابع حاصل از نفت و فرآورده های نفتی، درآمد های مالیاتی، درآمد های حاصل از فروش و واگذاری اموال منقول و غیرمنقول، درآمد های حاصل از مالکیت دولت، درآمد های ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از تولید یک تکلیف است/قوانین متضاد و موازی از موانع تولید هستند

پشتیبانی از تولید یک تکلیف است/قوانین متضاد و موازی از موانع تولید هستند