مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-24پزشكي

کادر درمان 13 ماه توان فرسا را پشت سر گذاشته است


معاون پرستاری وزارت بهداشت با حضور در جمع کادر پرستاری بیمارستان های ضیاییان و امام حسین (ع) ضمن تبریک سال نو از تلاش های کادر بهداشت و درمان برای مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد.

- معاون پرستاری وزارت بهداشت با حضور در جمع کادر پرستاری بیمارستان های ضیاییان و امام حسین (ع) ضمن تبریک سال نو از تلاش های کادر بهداشت و درمان برای مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مریم حضرتی، ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان های ضیاییان و امام حسین (ع) شهر تهران از تلاش و حضور فعال کادر درمان و بهداشت در یکسال گذشته به ویژه در مدیریت کووید 19 قدردانی کرد.

وی با ابراز قدردانی از زحمات تمامی ارائه دهندگان مراقبت از جمله پرستاران، در جریان فرآیندهای مراقبتی، نحوه اجرای پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت، نقاط قوت و نکات قابل ارتقا در محورهای مدیریت نیروی انسانی، تأمین تجهیزات حفاظتی و راهکارهای خلاقانه مدیریت بحران در این مراکز قرار گرفت.

حضرتی ضمن گفتگو با پرستاران و بیماران، فرایند ارائه خدمات به بیماران کووید 19 را مورد بررسی قرار داد و از ارائه خدمات به بیماران ابراز رضایت کرد.

وی با حضور در جمع کادر پرستاری بیمارستان های ضیاییان و امام حسین (ع) ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش های کادر بهداشت و درمان گفت: تبریک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان 13 ماه توان فرسا را پشت سر گذاشته است

کادر درمان 13 ماه توان فرسا را پشت سر گذاشته است