مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-24سياسي

باید برای تحقق نام سال «خودباوری» را از مدارس و دانشگاه ها آغاز کنیم


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اگر می خواهیم واقعا به نام سال جامه عمل بپوشانیم باید به خودباوری برسیم، گفت: برای دستیابی به خودباوری نیاز داریم که فرهنگ سازی را از مدارس و دانشگاه ها آغاز کنیم.

- مهدی گلشنی عضو عملی می کند، عنوان کرد: بر اساس پیشنهاد مقام معظم رهبری، جامعه اسلامی باید مستقل باشد تا هیچ مستکبری نتواند به آن جامعه زور بگوید چرا که اگر وابسته باشیم مستکبران می توانند از طریق تحریم ها به ما فشار وارد کنند بنابراین باید به خودباوری و استقلال دست یابیم اما متاسفانه گویا برخی مسؤولان هنوز به این موضوع اعتقادی ندارند.

* خودباوری مهم ترین ابزار برای دستیابی به تولید ملی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف راهکار دستیابی به خودباوری را فرهنگ سازی در کودکان و جوانان برشمرد و اظهار داشت: ما باید نهادینه سازی خودباوری را از مدارس و دانشگاه ها آغاز کنیم تا به کودکان و جوانان ما القا شود که ما می توانیم و کشورهای دیگر هیچ امتیاز فکری نسبت به ما ندارند.

گلشنی گفت: تنها چیزی که کشورهای پیشرفته دارند خودباوری است، بنابراین ما نیز باید به خودباوری کامل برسیم زیرا تا خودمان را باور نداشته باشیم به دنبال رفع نیازهایمان در داخل نیستیم و برای این امر باید شایسته سالاری در کشور باشد اما در حال حاضر به این صورت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای تحقق نام سال «خودباوری» را از مدارس و دانشگاه ها آغاز کنیم

باید برای تحقق نام سال «خودباوری» را از مدارس و دانشگاه ها آغاز کنیم