مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-24پزشكي

واکسن کرونا به گروه های هدف دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس اولویت بندی تزریق می شود


رییس گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کار تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف مرحله به مرحله و طبق اولویت بندی لحاظ شده انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  مشهد به نقل از وب دا، دکتر زهرا نهبندانی در جریان بازدید مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت های نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نوروز 1400، اظهار کرد: در بحث تزریق واکسن اسپوتنیک V اولویت نخست به گروه های هدف مرحله به مرحله و طبق اولویت بندی لحاظ شده صورت می پذیرد، بیان کرد: محموله اول واکسن در شامگاه 20 بهمن ماه سال گذشته دریافت شد و آغاز واکسیناسیون را هم از ساعت 7 صبح روز بعد داشتیم و نوبت دوم تزریق هم در 21 روز بعد بود.

وی اضافه کرد: همچنین جلسات مشترکی هم با حضور نمایندگان معاونت درمان، بهزیستی، سازمان آرامستان ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت پذیرفت تا تزریق ها طبق اولویت بندی ها باشد.

نهبندانی با بیان اینکه واکسن ها متنوع بوده و هر یک از آنها کاربرد خاص خودش را دارد، خاطرنشان کرد: باید آگاه سازی لازم در این خصوص با همکاری رسانه ها صورت پذیرد تا اطلاعات گروههای هدف در این زمینه افزایش یابد.

رییس گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که در مرحله تزریق واکسن نیروهای سازمان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا به گروه های هدف دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس اولویت بندی تزریق می شود

واکسن کرونا به گروه های هدف دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس اولویت بندی تزریق می شود