مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 07:352021-03-24اقتصادي

جذب 2400 میلیارد تومان سرمایه خصوصی در بنادر/ 9 مشوق دولت برای ترغیب سرمایه گذار


معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به 9 مشوق دولت برای ترغیب سرمایه گذار، گفت: هدف گذاری جذب سرمایه گذاری خصوصی و دولتی در بنادر برای سال 1400 «افزایش میزان جذب سرمایه گذاری در بنادر از 160 به 165 هزار میلیارد ریال به صورت تجمیعی» است.

- فرهاد منتصر کوهساری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که در راستای مردمی شدن اقتصاد، مشوق های دولت برای جذب سرمایه بخش خصوصی چیست؟ بیان کرد:  در این باره می توان به 9 مورد اشاره کرد.

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تهیه و روزآمدسازی بسته های مختلف جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در ساخت و توسعه انواع زیرساخت ها و تأسیسات و فعالیت های دریایی در دستور کار قرار گفت، گفت: تهیه و روزآمدسازی بسته های مختلف جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در ساخت و توسعه انواع زیرساخت ها و تأسیسات و فعالیت های دریایی، تدوین و به روز رسانی قوانین مناسب برای تخصیص درصدی از درآمدهای دولت ناشی از فعالیت های تجاری دریایی به توسعه مناطق ساحلی و حفاظت از محیط زیست دریایی حداکثر تا دو سال پس از تصویب و ابلاغ سند، بخشی از این مشوق ها است.

وی حمایت از تشکیل شرکت های بیمه تخصصی دریایی و فعالیت شرکت های بیمه ای موجود در حوزه دریا و ارائه پوشش های بیمه ای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2400 میلیارد تومان سرمایه خصوصی در بنادر/ 9 مشوق دولت برای ترغیب سرمایه گذار

جذب 2400 میلیارد تومان سرمایه خصوصی در بنادر/ 9 مشوق دولت برای ترغیب سرمایه گذار