مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 07:502021-03-24سياسي

دست اندازهای تولید با همت مسئولان اجرایی قابل رفع است


نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: دست اندازهایی که در مسیر تولید دست و پای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را بسته است با تلاش و همت مسئولان به راحتی قابل رفع هستند.

- ولی اسماعیلی در گفت وگو با مهر، اظهار کرد: پیام نوروزی امسال مقام معظم رهبری با محوریت تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها هشدار جدی به مسئولان است تا در مسیر تقویت تولید با تلاشی مضاعف به جلب رضایت سرمایه گذاران همت کرده و موانع پیش رو را به هر شکل ممکن برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: این موانع در بخش های مختلف از صدور بخشنامه های خلق الساعه گرفته تا چالش های پرداخت تسهیلات بانکی، مالیاتی و گمرکی همچنان تولیدکنندگان را رنج می دهد که در سفر اخیر وزیر صمت به گرمی نیز همه این مسائل و موضوعات را نماینده سرمایه گذاران و تولیدکنندگان گوشزد کردند.

قوانین دست و پا گیر تولید کشور را با مشکلات مواجه کرده است نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه چند سالی هست که برخی قوانین دست و پا گیر تولید کشور را با رکود و مشکلات عدیده ای مواجه کرده است که راه برون رفت از این رکود همت و عزم ملی است، اما در این همکاری کابینه دولت وظیفه سنگین تری به نسبت مردم و تولیدکننده ها بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندازهای تولید با همت مسئولان اجرایی قابل رفع است

دست اندازهای تولید با همت مسئولان اجرایی قابل رفع است