مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 08:352021-03-24سياسي

نماینده همدان: مالیات سنگین برای واردات کالاهای لوکس وضع شد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از وضع مالیات سنگین برای واردات کالاهای لوکس و تسهیل گری برای ورود مواد خام مورد نیاز تولیدی ها به کشور در لایحه بودجه 1400 خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از وضع مالیات سنگین برای واردات کالاهای لوکس و تسهیل گری برای ورود مواد خام مورد نیاز تولیدی ها به کشور در لایحه بودجه 1400 خبر داد و گفت: ورود مواد خام به کشور نفس تازه ای به واحدهای تولیدی خواهد داد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، درباره شعار سال جدید اظهار کرد: جهش تولید که شعار سال 1399 بود به طور کامل عملیاتی نشد و تحقق پیدا نکرد و باید علت عملیاتی نشدن جهش تولید در سال قبل را بررسی کنیم.

وی عدم پشتیبانی از جهش تولید و عدم برداشت و رفع موانع را از دلایل عملیاتی نشدن جهش تولید در سال قبل برشمرد و افزود: پیچ و خم های اداری برای صدور مجوزهای و بروکراسی اداری موجود تولیدکننده را خسته و دلسرد می کند و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان آنطور که باید به وظیفه خود عمل نکرده است.

فلاحی با بیان اینکه بانک ها در روند فعالیت واحدهای تولیدی نقش داشته و در بعضی مواقع باعث تعطیلی این واحدها شدند، اضافه کرد: در بسیاری از موارد امکان تملک توسط بانک بدون تعطیلی واحد تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده همدان: مالیات سنگین برای واردات کالاهای لوکس وضع شد

نماینده همدان: مالیات سنگین برای واردات کالاهای لوکس وضع شد