مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 10:102021-03-24اقتصادي

هتل های آذربایجان شرقی در صدر هتل های بهداشتی استاندارد کشور


رییس جامعه هتلداران ایران هتل های آذربایجان شرقی را در صدر هتل های بهداشتی استاندارد کشور، عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس جامعه هتلداران ایران هتل های آذربایجان شرقی را در صدر هتل های بهداشتی استاندارد کشور، عنوان کرد.

جمشید حمزه زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: آذربایجان شرقی از جمله استان های پیشرو در عرصه هتلداری کشور است که همه ساله با به روزرسانی خدمات و امکانات هتل ها بستر لازم برای رفاه بیشتر مسافران خود را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته هتل های کشور بر اثر شیوع کرونا متحمل مشکلات اقتصادی متعددی شدند، ادامه داد: با اوج گیری شیوع کرونا فعالیت هتل ها به حداقل ترین حالت کاهش یافت، بطوریکه مراکز اقامتی رسمی کشور بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان خسارات اقتصادی را متحمل شدند، وزیر محترم میراث فرهنگی کشور طی یک سال گذشته در تلاش بر حمایت از فعالان این حوزه بوده تا با فراهم سازی زمینه لازم فعالیت مجدد این عرصه پویا را تسهیل بخشد.

رییس جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه هتل های آذربایجان شرقی همچون سایر هتل های کشور با آمادگی کامل در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه می دهند، گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونایی، هتل های استان با اجرای تمامی پروتکل های بهداشتی با ظرفیت محدود فعالیت خود را تداوم می بخشند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل های آذربایجان شرقی در صدر هتل های بهداشتی استاندارد کشور

هتل های آذربایجان شرقی در صدر هتل های بهداشتی استاندارد کشور