مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 10:102021-03-24پزشكي

افزایش نگران کننده بیماران کرونایی بستری شده در اهر


تعداد بیماران بستری به صورت نگران کننده ای در این شهرستان در حال افزایش است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: تعداد بیماران بستری به صورت نگران کننده ای در این شهرستان در حال افزایش است.

محمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا، افزود: متاسفانه در صورت ادامه داشتن این روند افزایشی بیماران طی روزهای آتی، وضعیت این شهرستان قرمز خواهد شد.

وی گفت: کلیه کادر بهداشت و درمان از همشهریانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، قدردانی کرده و از همه تقاضا دارد تا با توجه به شرایط پرخطر شهرستان اهر، هم چنان موارد و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به آغاز غربالگری مرحله چهارم از عموم مردم شهرستان اهر خواست تا ضمن همکاری با تلاشگران عرصه سلامت، در صورتی که یکی از اعضای خانواده و یا از نزدیکان که در شهر و روستا نبوده و در ایام عید در این مناطق حضور خواهند داشت، موضوع را حتما با مراکز درمانی، خانه بهداشت، مراقبین سلامت و یا بهورز اطلاع دهند.

میرزاپور افزود: از تمام همشهریان مجددا درخواست داریم تا خطر کرونا ویروس و خصوصا ویروس جهش یافته انگلیسی را جدی بگیرند و در بیرون از منزل حتما از ماسک استفاده کنند و مهمانی، رفت آمدهای خانوادگی و دید و بازدیدهای عید خود را محدود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نگران کننده بیماران کرونایی بستری شده در اهر

افزایش نگران کننده بیماران کرونایی بستری شده در اهر