مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 10:152021-03-24بين الملل

رایزنی های برجامی انگلیس و آلمان در حاشیه اجلاس ناتو


جلسه خوبی با ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان و دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در مورد ایران ، روسیه ، چین و سایر موضوعات مهم داشتم.

- وی افزود: روابط فراآتلانتیک برای حل چالش های جهانی نقش اساسی دارد.

:وزرای امور خارجه انگلیس و آلمان روز چهارشنبه در آستانه برگزاری دومین روز از برگزاری اجلاس اعضای پیمان آتلانتیک شمالی در بروکسل پیرامون ایران و حفظ برجام گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزارت امور خارجه آلمان در توییتی نوشت: هایکو ماس (وزیر امور خارجه آلمان) و دومینیک راب (وزیر امور خارجه انگلیس) پیش از برگزاری اجلاس ناتو پیرامون توسعه روابط دوجانبه و همچنین سایر تحولات بین المللی از جمله شرق مدیترانه، ایران و افغانستان گفت وگو کردند.

این ملاقات ساعاتی پس از آن برگزار می شود که وزرای امور خارجه سه کشور اروپایی عضو برجام (انگلیس، آلمان، فرانسه) و آمریکا در نشستی چهارجانبه پیرامون ایران و تحولات منطقه رایزنی کرده بودند.

دومینیک راب دیشب (سه شنبه) درباره این نشست در توییتی نوشت که با همتایان همتایان آمریکایی، آلمانی و فرانسوی خود در مورد ایران و آنچه او جلوگیری از تبدیل شدن ایران به قدرت هسته ای نامید گفت وگو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های برجامی انگلیس و آلمان در حاشیه اجلاس ناتو

رایزنی های برجامی انگلیس و آلمان در حاشیه اجلاس ناتو