مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 11:552021-03-24اجتماعي

آتش سوزی اراضی ملی گیلان در پی وزش باد گرم شدید


در پی وزش باد گرم شدید در گیلان، اراضی جنگلی و مرتعی نقاطی از استان درگیر آتش شده که اغلب آن ها با حضور به موقع اطفا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی وزش باد گرم شدید در گیلان رطوبت نسبی در استان کاهش و دما هوای نیز به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یافت.

امروز ایستگاه هواشناسی رشت رکورد قابل توجهی را در افزایش دما بین مراکز استان های کشور ثبت کرد و نام شهر باران های نقره ای را به عنوان گرم ترین نقطه ایران به سر زبان ها برد.

با استقرار جریانات جنوبی در گیلان و به دنبال آن کاهش رطوبت هوا و افزایش دما، شرایط برای ایجاد آتش سوزی های گسترده مهیا شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس از وقوع چند فقره آتش سوزی در گیلان به دنبال شدت وزش باد گرم و افزایش دما در استان خبر داد.

به گفته سرهنگ محمدرضا قربانی لرد، در چندین نقطه از شهرستان های رشت، رودبار و لنگرود جنگل ها و مراتع طعمه حریق شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از وقوع آتش سوزی در یک هزار و 500 مترمربع از منطقه کیا بادتخت و همچنین منطقه دیلم ده شهر بیجار رودبار خبر داد.

به گفته سرهنگ قربانی، یک هزار مترمربع از اراضی ملی در منطقه پانسی شهرستان لنگرود نیز به صورت لکه ای درگیر آتش و هم اکنون اطفا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی اراضی ملی گیلان در پی وزش باد گرم شدید

آتش سوزی اراضی ملی گیلان در پی وزش باد گرم شدید