مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 12:202021-03-24سياسي

یک پدیده در انتخابات 1400 ظهور می کند؟/ قالیباف فعالیت رسمی انتخاباتی ندارد!


مرتضی طلایی فعال اصولگرا با بیان اینکه «تا این لحظه آقای قالیباف، هیچ نشانه رسمی از فعالیت در انتخابات ریاست جمهوری بروز نداده اند.

عمیقاً باور دارم که گمانه زنی های بدون قرینه روشن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: انتخابات 1400 ظرفیت ورود و ظهور یک پدیده را دارد البته این موضوع، تابع اتفاقات آتی انتخابات خواهد بود.

سال 1400 آغاز شده و کمتر از سه ماه به برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری مانده است.

در روزهای پایانی سال 99 بازار کاندیداتوری در دو جبهه اصلاح طلب و اصولگرا داغ شده بود هرچند مرتضی طلایی، چهره سیاسی اصولگرا معتقد است هنوز میدان انتخابات کاندیداهای خود را نشناخته است و باید تا زمان ثبت نام ها صبر کرد.

او در عین حال برخلاف برخی قبول ندارد که اصولگرایان در برخی ادوار انتخابات بدون رقیب بودند و می گوید: هیچ انتخاباتی در ایران، خالی از رقیب برای هیچ جریانی نبوده و در میدانی که تصمیم گیرنده، مردم اند، صحنه رقابت همواره متناسب با خواست و نظر ملت اداره خواهد شد.

طبق تحلیل طلایی، عضو پیشین شورای شهر تهران دلزدگی از سیاست بازی ها، بی عملی و انفعال و گره زدن همه امور کشور به فراسوی مرزها، به حسی مشترک تبدیل شده و اقبال به سوی عملگرایی، پرهیز از سیاست بازی و تمایل به نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پدیده در انتخابات 1400 ظهور می کند؟/ قالیباف فعالیت رسمی انتخاباتی ندارد!

یک پدیده در انتخابات 1400 ظهور می کند؟/ قالیباف فعالیت رسمی انتخاباتی ندارد!