مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 12:352021-03-24دانش

جشنواره تئاتر مجازی دانشگاه دامغان در سال 1400 برگزار می شود


سجاد یعقوبی، دبیر پنجمین جشنواره ملی تئاتر اردیبهشت دانشگاه دامغان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: جشنواره تئاتر اردیبهشت در سه دوره اول خود، - دبیر پنجمین جشنواره ملی تئاتر اردیبهشت دانشگاه دامغان گفت: به دلیل تنگنای حاصل از کرونا و قرنطینه ناشی از آن، جشنواره تئاتر دانشگاه دامغان به صورت مجازی و ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود.

سجاد یعقوبی، دبیر پنجمین جشنواره ملی تئاتر اردیبهشت دانشگاه دامغان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: جشنواره تئاتر اردیبهشت در سه دوره اول خود، به صورت داخلی و بین دانشجویان دانشگاه دامغان و دوره چهارم به صورت سراسری برگزار شد.

یعقوبی افزود: پنجمین دوره این جشنواره که قرار بود در اسفند ماه سال 1398 برگزار شود، یک هفته قبل از برگزاری به دلیل شیوع ویروس کرونا به تأخیر افتاد.

اعضای دبیرخانه بعد از یک سال، به دلیل مشکلات شخصی کناره گیری کردند و دوباره از بین سه کاندیدایی که توسط انجمن علمی ادبیات نمایشی به شورای سیاست گذاری معرفی شد، بنده به عنوان دبیر پنجمین دوره انتخاب شدم.

دبیر پنجمین جشنواره ملی تئاتر اردیبهشت اضافه کرد: جشنواره ای که طی ادوار گذشته در شهر تاریخی دامغان، به صورت حضوری برگزار می شد، به دلیل تنگنای حاصل از کرونا و قرنطینه ناشی از آن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر مجازی دانشگاه دامغان در سال 1400 برگزار می شود

جشنواره تئاتر مجازی دانشگاه دامغان در سال 1400 برگزار می شود