مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 13:452021-03-24اجتماعي

مدیرکل امور مرزی: مرزهای زمینی ایران و عراق تا 15 فروردین بسته است


اگر اتباع ایرانی در عراق بودند که به مرز مراجعه می کردند یا برعکس اتباع عراقی که در ایران بودند به مرز مراجعه می کردند امکان عبور داشتند.

- مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با اعلام توقف تردد مسافری از مرزهای ایران و عراق تا 15 فروردین، گفت: این تصمیم براساس درخواست وزارت بهداشت و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده است.

حسین قاسمی عصر چهارشنبه در گفت گو با ایرنا درباره اخباری مبنی مراجعه تعدادی از هموطنانمان به مرز مهران برای ورود به عراق جهت زیارت عتبات عالیه که به آنها اجازه خروج داده نشده است، گفت: بعد از بحث افزایش بیماری در استان خوزستان و اعلام وزیر بهداشت مبنی بر این که کرونای انگلیسی از کشور عراق وارد استان خوزستان شده است، درخواستی مبنی بر توقف ترددهای مسافری از مرزهای مشترک ایران با عراق مطرح شد که از همان زمان ترددها را محدود کردیم و بر همین اساس تردد مسافری زیارتی متوقف شد.

وی ادامه داد: اما اگر اتباع ایرانی در عراق بودند که به مرز مراجعه می کردند یا برعکس اتباع عراقی که در ایران بودند به مرز مراجعه می کردند امکان عبور داشتند.

مدیرکل امور مرزی گفت: اخیرا استاندار ایلام درخواستی داشتند که با توجه به روند افزایش بیماری در کشور عراق توقف مسافری در مرز مهران تا 15 فروردین ادامه پیدا کند که بر همین اساس دستور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل امور مرزی: مرزهای زمینی ایران و عراق تا 15 فروردین بسته است

مدیرکل امور مرزی: مرزهای زمینی ایران و عراق تا 15 فروردین بسته است