مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 13:452021-03-24سياسي

نقش حیاتی نیروی انتظامی در تحقق شعار سال/مسؤولان باید جهادی عمل کنند


نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به نقش حیاتی نیروی انتظامی در تحقق شعار سال گفت: همه دستگاه ها و مسؤولان برای تحقق شعار سال 1400 باید با برنامه ریزی مناسب و جهادی عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه ورامین ظهر امروز در دیدار با فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران و فرماندهان انتظامی و مسؤولان انتظامی شرق استان، با تبریک ایام شعبانیه و آغاز سال جدید، از اقدامات و فعالیت های شبانه روزی جهادی عمل کنند.

نماینده ولی فقیه دیار 15 خرداد، نقش نیروی انتظامی را در تحقق این شعار بسیار مهم و حیاتی دانست و بیان کرد: امنیت بسترساز و زمینه رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است و قطعا با ارتقاء شاخص های امنیتی در سطح شرق استان، زمینه افزایش تولید فراهم و موانع نیز برداشته خواهد شد.

آیت الله محمودی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس نویدبخش امنیت، آرامش و آسایش برای آحاد مردم است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه مدیون حضور نیروی انتظامی در جامعه بوده و این مایه افتخار است که در برقراری امنیت جامعه و مردم، نیروی انتظامی سهم بزرگی را بر عهده دارد و کارنامه پلیس درخشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حیاتی نیروی انتظامی در تحقق شعار سال/مسؤولان باید جهادی عمل کنند

نقش حیاتی نیروی انتظامی در تحقق شعار سال/مسؤولان باید جهادی عمل کنند