مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 14:152021-03-24اقتصادي

34 درصد ترددهای نوروزی در استان بوشهر مربوط به پلاک های غیربومی است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: 66 درصد ترددهای نوروزی در استان بوشهر مربوط به پلاک های بومی و 34 درصد مربوط به پلاک های غیربومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حمید رضا علم عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی امسال تا سوم فروردین 381 هزار تردد در جاده های استان بوشهر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی از 25 اسفندماه آغاز شده است، اضافه کرد: 193 هزار و 872 خودرو وارد مسیرهای استان بوشهر شده اند و 187 هزار و 582 خودرو از محورهای استان خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر از کاهش 12 درصدی میزان ترددها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و افزود: شرایط کرونایی و محدودیت های اعمال شده بر کاهش تردد تأثیر داشته است.

بیشترین تردد در محور کنارتخته به دالکی وی با اشاره به اینکه 66 درصد ترددها در استان بوشهر برای پلاک خودروهای هم استانی ها بوده است خاطرنشان کرد: 17 درصد ترددها مربوط به خودروهای با پلاک های استان فارس بوده است.

علم بیان کرد: سهم خودروهای با پلاک استان اصفهان سه درصد، سهم خودروهای با پلاک استان تهران نیز سه درصد و خودروهای با پلاک استان خوزستان یک درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 درصد ترددهای نوروزی در استان بوشهر مربوط به پلاک های غیربومی است

34 درصد ترددهای نوروزی در استان بوشهر مربوط به پلاک های غیربومی است