مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 14:552021-03-24پزشكي

شمار افراد کرونایی انگلیسی در لارستان به سه نفر رسید


با توجه به مراودات و ارتباطات نزدیک میان شهرستان های زرین دشت و داراب با جویم و بناوریه لارستان احتمال بروز وضعیت بحرانی و افزایش شمار مبتلایان به بیماری کویید19 و همچنین کرونای جهش یافته انگلیسی در این بخش را بیش از پیش موجب شده است.

- معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: شمار مبتلایان به کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان با شناسایی دو مورد جدید مبتلا به این ویروس به سه نفر رسیده که یک نفر در منزل قرنطینه و دو نفر دیگر نیز در بیمارستان و بخش کرونایی بستری هستند.

وحید یگانه روز چهارشنبه در گفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: آنگونه که پیش تر نیز هشدار لازم به بخش های جویم و بنارویه لارستان به دلیل همجواری و نزدیکی به شهرستان زرین دشت که هم اینک از لحاظ رنگ بندی کرونایی قرمز است، اعلام شده بود، مردم این مناطق منتظر اتخاذ تدابیر و شرایط سخت گیرانه باشند.

یگانه ادامه داد: از آنجا که دامنه و گستره درگیری این ویروس و شدت کشندگی اش نیز بیش از موج های اول تا سوم بیماری کووید 19 اعلام شده تا حد قابل ملاحظه ای نیز بر شدت نگرانی ها و اضطراب ها در منطقه افزوده است.

وی تصریح کرد: امروز چهارشنبه، آزمایش 17 نفر که علائم بیماری و ابتلای به کرونای انگلیسی را بنا به تشخیص اولیه داشته اند به آزمایشگاه مرجع در شهر لار ارسال شده که چنانچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار افراد کرونایی انگلیسی در لارستان به سه نفر رسید

شمار افراد کرونایی انگلیسی در لارستان به سه نفر رسید