مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 02:452021-03-24اقتصادي

ده ها هکتار از بافت مرکزی شهر قم از عقب ماندگی رنج می برد


معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم با اشاره به وضعیت بازآفرینی شهری قم گفت: اتفاقات خوبی در این عرصه رخ داده است، اما باید گفت ده ها هکتار از بافت شهری قم بویژه در مناطق مرکزی و بافت میانی شهر نسبت به رُشد کمّی توسعه ای موجود، - غلامرضا جانقربان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به افزایش بودجه مترو قم در سال 1400 بیان داشت: این بودجه در لایحه دولت معادل 37 میلیارد تومان بود که با تلاش نمایندگان مردم قم در ماندگی رنج می برد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم سپس مسیر توسعه قم را در جریانی هموار دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه آینده خوبی برای پیشرفت و توسعه قم پیش بینی می شود.

جانقربان درباره تصویب احداث سکوی انتقال موقت پسماند در شهرک امام خمینی (ره) قم بیان کرد: هیچ گونه نگرانی درباره احداث این سکو وجود ندارد، چراکه زباله ای در این سکو دپو نمی شود و همچنین جایگاه با شستشوی مکّرر پاکسازی خواهد شد، همچنان که 12 نقطه از شهر تهران هم به عنوان منطقه انتقال موقت پسماند تعریف شده است.

وی در ادامه به تداوم احصای کاربری های آموزشی در مناطق مختلف شهر و بویژه نقاط پرتراکم اشاره و اذعان کرد: یکی از مناطقی که درباره این موضوع با مشکل مواجه است، منطقه بلوار غدیر است که هم اکنون 20 هکتار از آن برای کاربری هایی مانند امور آموزشی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها هکتار از بافت مرکزی شهر قم از عقب ماندگی رنج می برد

ده ها هکتار از بافت مرکزی شهر قم از عقب ماندگی رنج می برد