مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 03:152021-03-24سياسي

تحقق «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نیاز به همکاری همه قوا دارد


عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران معتقد است، نامگذاری امسال با عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تنها محدود به سال 1400 نیست و باید به یک عزم و اراده جدی بین همه سطوح دستگاه ها برای تمام سال ها تبدیل شود.

- تحقق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیاز به همکاری همه قوا دارد ایسنا/کرمانشاه عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران معتقد است، نامگذاری امسال با عنوان سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" تنها محدود به سال 1400 نیست و باید به یک عزم و اراده جدی بین همه سطوح دستگاه ها برای تمام سال ها تبدیل شود.

کیوان کاشفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در 10 سال گذشته همواره شاهد بودیم که رهبر انقلاب محورهای اقتصادی را برای نامگذاری هر سال انتخاب کردند و خصوصا طی چهار سال اخیر این نامگذاری ها با تاکید بر حوزه تولید بوده است.

وی ادامه داد: نامگذاری هایی مانند رونق تولید، جهش تولید و امسال نیز تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها همه از یک بستر و استراتژی منشا می گیرد که در قالب آن تلاش شده فرهنگ حمایت از بخش تولید به تدریج بین تمام سطوح مدیریتی، دستگاه ها و حتی بنگاه های اقتصادی کشور نفوذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نیاز به همکاری همه قوا دارد

تحقق «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نیاز به همکاری همه قوا دارد