مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 03:302021-03-25سياسي

صف های کالا، حاصل برجام است/ توزیع ضعیف روغن که تقصیر تحریم نیست


نماینده مردم تهران در مجلس وضعیت دلار، مسکن، خودرو و مرغ را حاصل سیاست خارجی و مذاکرات هشت ساله دولت دانست و گفت: مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولت است نه تحریم ها.

- حجت الاسلام سید محمود نبویان در گفتگوی مشروح با خبرنگار مهر ، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اقتصاد را شرطی نکنید، اظهار داشت: این دولت با تدبیر هشت ساله خود، خوشی ها را از ملت گرفت و شاهدیم که مردم برای تامین مایحتاج خود در صف های طولانی می ایستند.

از سوی دیگر، گرانی، تورم و بیکاری بسیار شدید است که این شرایط، حاصل اقدامات دولتی است که قرار بود با تدابیرش برای ملت ایران امید ایجاد کند.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه دولتی ها که هشت سال از لزوم رفع تحریم برای رونق تولید و اقتصاد سخن گفتند و شعار مذاکره دادند چقدر توانستند موانع تولید را بردارند، گفت: دولت روحانی یا نمی خواهد و یا نمی تواند که مشکلات عدیده مردم را حل کند.

ایجاد صف های طولانی برای کالا حاصل دولت روحانی است نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در هر صورت، خسارت های زیادی به مردم وارد شده و جای شرمندگی است که حاصل هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید این شده است که از 80 میلیون نفر ایرانی، 60 میلیون نفر یارانه معیشتی دریافت می کنند و هر روز هم صف های طولانی و جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های کالا، حاصل برجام است/ توزیع ضعیف روغن که تقصیر تحریم نیست

صف های کالا، حاصل برجام است/ توزیع ضعیف روغن که تقصیر تحریم نیست