مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 04:252021-03-25اقتصادي

تأثیر کرونا بر اقبال مردم از موسیقی


یک سازنده ساز با اشاره به شرایط فروش آلات موسیقی در دوران کرونا، گفت: سازندگان ساز فشار اقتصادی زیادی را تحمل می کنند زیرا مواد اولیه و تجهیزات را با قیمت چندین برابر خریداری کرده و در زمان فروش اثر خود باید شرایط اقتصادی جامعه و خریدار را در نظر بگیرند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک سازنده ساز با اشاره به شرایط فروش آلات موسیقی در دوران کرونا، گفت: سازندگان ساز فشار اقتصادی زیادی را تحمل می کنند زیرا مواد اولیه و تجهیزات را با قیمت چندین برابر خریداری کرده و در زمان فروش اثر خود باید شرایط اقتصادی جامعه و خریدار را در نظر بگیرند.

علی رضا باقری در گفت وگو با ایسنا در خصوص تأثیر شیوع ویروس کرونا بر اقبال از ساز و موسیقی، اظهار کرد: با نگاهی عقلانی و منطقی می توان این گونه بیان کرد که شیوع ویروس کرونا سبب قرنطینه خانگی و خانه نشینی مردم شده، مدرسه ها تعطیل بوده و به طور کلی شیوه زندگی تغییر کرده است.

بنابراین افراد زمان بیشتری برای تمرین موسیقی داشته اند.

به علاوه فشار روحی که شرایط موجود برای جهان ایجاد کرده است، روی آوردن به موسیقی را بیشتر کرده است و این موضوع، قابل تعمیم به تمام کشورهای جهان است.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر با توجه به تحریم هایی که علیه کشور ما وجود دارد، تورم موجود و شرایط اقتصادی نامناسبی که گریبان گیر مردم شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر کرونا بر اقبال مردم از موسیقی

تأثیر کرونا بر اقبال مردم از موسیقی