مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:002021-03-25بين الملل

قطر:در حال برنامه ریزی برای گفتگوی ایران و کشورهای منطقه و آمریکا هستیم


وی بر ثبات عراق که سبب ثبات بر کشورهای همسایه اش است تاکید داشته و بار دیگر بر حمایت قطر از گفتگوی ملی و هر طرحی که به نفع مردم عراق باشد تصریح نمود.

- :وزیر خارجه قطر در جریان سفر به عراق و در گفت و گو با تلویزیون العهد در پاسخ به پرسشی درباره اقدام های مثبت و ایجابی دولت جدید آمریکا برای بازگشت به توافق هسته ای گفت: ما اقدام عملی (از آمریکا) درباره بازگشت به توافق هسته ای ندیده ایم.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر عصر چهارشنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی العهد ا فزود: با این وجود قطر و کشورهای اروپایی بدنبال ابتکاری برای اجتماع دو طرف بر توافق هسته ای هستند.

وزیر خارجه قطر درباره موضوع های مهم منطقه از جمله ایران سخن گفت و از مسایل مهمی همچون گفت و گوی تهران با کشورهای منطقه و نقش قطر پرده برداشت.

محمد آل ثانی در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره برخی اخبار منتشره پیرامون هدایت مذاکره ایران و آمریکا به رهبری قطر تاکید کرد که تا به امروز هیچ تلاشی در این باره از سوی دولت دوحه شکل نگرفته است اما این نکته را هم بیان کرد که بالاگرفتن تنش ها بین ایران و آمریکا به نفع هیچ کس مخصوصا کشورهای منطقه نبوده و قطر نیز خواهان این اتفاق نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر:در حال برنامه ریزی برای گفتگوی ایران و کشورهای منطقه و آمریکا هستیم

قطر:در حال برنامه ریزی برای گفتگوی ایران و کشورهای منطقه و آمریکا هستیم