مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-25اجتماعي

اسکان بیش از 6000 نفر شب در مراکز اقامتی کرمانشاه


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از اسکان بیش از شش هزار نفر شب در مراکز اقامتی استان در چند روز گذشته خبرداد.

- امید قادری اظهار کرد: بر اساس آمارها از 28 اسفند تا روز سوم فروردین ، شش هزار و 51 نفر شب در مراکز اقامتی استان اسکان یافته اند.

قادری تصریح کرد: خوشبختانه تأسیسات گردشگری استان در این ایام پروتکل های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بیماری کرونا را به خوبی رعایت کرده اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا بازدید از محوطه ها و اماکن گردشگری استان در این ایام چشمگیر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه تصریح کرد: محوطه های تاریخی و تفریحی طاق بستان، بیستون، غار قوری قلعه و معبد آناهیتا به ترتیب بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص داده اند.

قادری ادامه داد: در منطقه اورامانات، شهرستان های جنوبی استان و دربند صحنه نیز حضور مسافران نوروزی از آغاز تعطیلات تاکنون بسیار چشمگیر بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ثبات ناشی از کنترل شیوع ویروس کرونا، مجددا شاهد رونق صنعت گردشگری استان و خروج تأسیسات گردشگری از رکود فعلی باشیم.

استان کرمانشاه با دارا بودن آب وهوای چهارفصل، طبیعت زیبا، مردمان مهمان نواز و 4200 اثر شناخته شده تاریخی که بیش از 2200 مورد آن به ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 6000 نفر شب در مراکز اقامتی کرمانشاه

اسکان بیش از 6000 نفر شب در مراکز اقامتی کرمانشاه