مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:502021-03-25اجتماعي

پایش 250 مسافر در ورودی مرزی گیلان/ 66 تست کرونا انجام شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پایش و تب سنجی 250 نفر در مرز آستارا، گفت: 66 مورد تست فوری کرونا نیز در این منطقه از مسافران گرفته شده است.

- سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشارکت و حضور جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی، اظهار کرد: 200 امدادگر جمعیت هلال احمر گیلان در قالب این طرح در ارائه خدمات نوروزی به شهروندان و مسافران مشارکت می کنند.

وی در ادامه به آماده باش 27 پایگاه امداد و نجات در سطح استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: طرح نوروزی از 25 اسفند ماه سال گذشته در سطح استان گیلان همزمان با سایر مناطق کشور آغاز شده و 16 پایگاه ثابت هلال احمر گیلان نیز در این طرح مشارکت دارند.

غلامی با اشاره به راه اندازی و استقرار پایگاه بهداشتی هلال احمر در 18 نقطه مرزی کشوری برای نخستین بار در سال 1400، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر گیلان نیز در همین راستا در مرز آستارا مستقر است.

وی با بیان اینکه از 27 اسفند ماه تا روز گذشته 250 نفر از مسافران ورودی و خروجی در پایانه مرزی آستارا مورد پایش قرار گرفته اند، گفت: این افراد تب سنجی شده و نکات بهداشتی در زمینه مقابله با ویروس نیز از مسافران انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 250 مسافر در ورودی مرزی گیلان/ 66 تست کرونا انجام شد

پایش 250 مسافر در ورودی مرزی گیلان/ 66 تست کرونا انجام شد