مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 05:552021-03-25اقتصادي

سازمان غذا و دارو : تمامی واکسن های وارداتی توسط وزارت بهداشت خریداری می شوند


هدف از صدور این فراخوان ها، بهره گیری از توان شرکت های خصوصی واجد شرایط به منظور تسریع و افزایش حجم واردات واکسن و به دنبال آن واکسیناسیون گسترده تر مردم بوده است - مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: سیاست وزارت بهداشت واکسیناسیون آحاد مردم به صورت رایگان است و واکسن های وارداتی شرکت های خصوصی نیز از آن ها خریداری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، دکتر سید حیدر محمدی اظهار کرد: وزارت بهداشت، واکسن را توسط هیات امنای ارزی وارد می کند اما طبق نظر سازمان غذاودارو و صلاحدید وزیر بهداشت، همزمان فراخوان برای واردات فوریتی واکسن توسط شرکت هایی که توانایی این کار را دارند، اعلام شده است و این امکان بر قوت خود باقی است.

وی افزود: هدف از صدور این فراخوان ها، بهره گیری از توان شرکت های خصوصی واجد شرایط به منظور تسریع و افزایش حجم واردات واکسن و به دنبال آن واکسیناسیون گسترده تر مردم بوده است.

بر این اساس شرکت های متقاضی همچنان می توانند واکسن کرونا را از منابعی که مورد تایید سازمان غذا و داروست به صورت فوریتی وارد کنند.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه سیاست وزارت بهداشت واکسیناسیون رایگان مردم علیه کرونا است، گفت: تمام واکسن های وارداتی توسط وزارت بهداشت خریداری و به صورت رایگان به مردم تز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان غذا و دارو : تمامی واکسن های وارداتی توسط وزارت بهداشت خریداری می شوند

سازمان غذا و دارو : تمامی واکسن های وارداتی توسط وزارت بهداشت خریداری می شوند