مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-25ورزشي

بهره برداری از 39 پروژه جدید در مناطق آزاد و ویژه با دستور روحانی


دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از آغاز بهره برداری از 39 پروژه اقتصادی-فرهنگی-اجتماعی در مناطق آزاد و ویژه با دستور رییس جمهور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا مؤمنی ازندریانی در مراسم بهره برداری از طرح های ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که پیش ازظهر امروز 5 فروردین با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهورافتتاح شد، گفت: دولت به توسعه اجتماعی – فرهنگی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی توجه ویژه داشت و از همین رو حمایت از طرح های قرآنی و فرهنگی را در مناطق آزاد در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: وجود 3 هزار و 400 حافظ قرآن در مناطق آزاد و تبدیل قشم به شهر قرآنی با بیش از 3 هزار حافظ قرآن، ترویج پیاده روی اربعین از مرز شلمچه، حمایت از ساخت هزار مدرسه، حمایت از توسعه مدارس روستایی و 7 هزار دانش آموز روستایی، ساخت 28 ورزشگاه حرفه ای در مناطق آزاد، ساخت بیمارستان و ترویج گردشگری سلامت در مناطق آزاد، رشد 65 درصدی تعداد هتل ها و ورود سالانه 10 میلیون گردشگر به مناطق آزاد کشور از مهمترین برنامه های فرهنگی – اجتماعی دولت در مناطق آزاد است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه 32 منطقه ویژه و 8 منطقه آزاد در کشور داریم، افزود: 23 طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی در دولت به تصویب رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 39 پروژه جدید در مناطق آزاد و ویژه با دستور روحانی

بهره برداری از 39 پروژه جدید در مناطق آزاد و ویژه با دستور روحانی