مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 06:302021-03-25سياسي

آمادگی صندوق نوآوری برای پشتیبانی از تولید شرکت های دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پشتیبانی از تولید و پشتیبانی شرکت های دانش بنیان در سال تولید؛ - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پشتیبانی از تولید و پشتیبانی شرکت های دانش بنیان در سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پشتیبانی از تولید و پشتیبانی شرکت های دانش بنیان در سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، خبر داد.

علی وحدت در پیام نوروزی خود آورده است: پس از گذشت حدود 10 سال از ظهور شرکت های دانش بنیان به عنوان بازیگران جدید عرصه اقتصاد کشور، این شرکت ها در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده بود، با تولید داخل انواع اقلام و تجهیزات مورد نیاز نظام سلامت برای مهار کرونا، از آزمون تقویت تاب آوری ملی سربلند بیرون آمدند و وارد مرحله جدیدی از حیات خود شدند.

کسب وکارهای دانش بنیان که شمار آن ها به زودی از مرز 6 هزار شرکت عبور خواهد کرد، حالا در دهمین سالگرد تصویب قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان ، نه یک مفهوم فانتزی و صر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صندوق نوآوری برای پشتیبانی از تولید شرکت های دانش بنیان

آمادگی صندوق نوآوری برای پشتیبانی از تولید شرکت های دانش بنیان