مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-25اقتصادي

شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» برنامه ای برای رسیدن به جهش تولید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شعار امسال برنامه ای برای محقق شدن شعار جهش تولید سال گذشته است.

- شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برنامه ای برای رسیدن به جهش تولید ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شعار امسال برنامه ای برای محقق شدن شعار جهش تولید سال گذشته است.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نام گذاری امسال، اظهار کرد: هدف و سیاست گذاری که برای سال 1400 از سوی رهبر معظم انقلاب تدوین شده، در واقع همان جهش تولیدی است که در سال 99 تعیین شده بود، ولی در سال 1400، برای رسیدن به آن شعار، برنامه تدوین شده است.

وی شعار امسال را برنامه ای برای محقق شدن شعار جهش تولید سال گذشته دانست و افزود: وزن مسئولیت حاکمیت در تحقق شعار امسال به مراتب بیشتر از سال های گذشته است.

در سال های گذشته عمده مسئولیت، تحقق شعار سال از جمله افزایش تولید، برعهده بخش خصوصی بود و در شعار امسال، عمده مسئولیت بر عهده بخش دولتی و حاکمیتی است.

این مسئول ادامه داد: قوای سه گانه برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بیشترین مسئولیت را داشته و انتظار می رود برای رفع موانع و مشکلات و پشتیبانی از تولید، موثر و ملموس تر اقدام کنند تا تاثیر این مهم در زندگی مردم نیز دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» برنامه ای برای رسیدن به جهش تولید

شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» برنامه ای برای رسیدن به جهش تولید