مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 07:002021-03-25اقتصادي

فروش عمده مرغ در واحدهای صنفی خراسان جنوبی ممنوع شد


معاون سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: مراکز عرضه مستقیم و واحدهای صنفی مواد پروتیینی که از کشتارگاه ها مرغ گرم کشتار روز را تحویل و عرضه می نمایند مجاز به فروش عمده مرغ گرم نمی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراکز عرضه مستقیم و واحدهای صنفی مواد پروتیینی که از کشتارگاه ها مرغ گرم کشتار روز را تحویل و عرضه می نمایند مجاز به فروش عمده مرغ گرم  نمی باشند.

وی افزود: مرغ تحویلی به واحد های عرضه کننده مرغ جهت تأمین نیاز مردمی بوده و واحدهای صنفی مجاز به فروش به سایر شبکه ها نبوده و در صورت مشاهده، فرد صنفی متخلف به  اتهام عرضه خارج از شبکه به تعزیرات معرفی می شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: در همین راستا در روز گذشته و بر اساس اعلام یکی از شهروندان به ستاد خبری 124 و با پیگیری، و هماهنگی های صورت گرفته بازرسان سازمان موفق به شناسایی و توقیف خودروی حمل 200 کیلوگرم ارجاع شد.

وی از مردم شریف استان خواست در صورت فروش مرغ در حجم عمده مراتب را به سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نموده تا با متخلفین برخورد صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش عمده مرغ در واحدهای صنفی خراسان جنوبی ممنوع شد

فروش عمده مرغ در واحدهای صنفی خراسان جنوبی ممنوع شد