مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-25سياسي

آرزوی آرزومندان به سفر مشهد محقق می شود


قطعاً مهمترین آرزوی هر ایرانی حضور در حرم امام رئوف (ع) است و خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) آغاز کننده محقق شدن چنین آرزویی در هشتمین روز از سال جدید شده است.

- قطعاً مهمترین آرزوی هر ایرانی حضور در حرم امام رئوف (ع) است و خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) آغاز کننده محقق شدن چنین آرزویی در هشتمین روز از سال جدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوری زاده مدیرعامل خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) با اعلام این خبر گفت: اعزام مشهد اولی ها یا بیماران آرزومند زیارت امام رضا (ع) از خدمات مهم خیریه شمس به مددجوها است در همین راستا بلیت رفت و برگشت همراه با هتل محل اقامت در هشتمین روز از سال جدید برای ایتام منتخب خیریه شمس تهیه و هدیه داده شد.

محمد نوری زاده با بیان اینکه مهرجویان خیریه شمس پیش از این هم سعادت سفر به مشهدمقدس را داشته اند، افزود: ما در سال 99 با برگزاری مراسم عقد دسته جمعی 20 زوج در حرم امام رضا (ع) و اعزام بیش از 100 مشهد اولی با هزینه خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) مسئول برآورده کردن آرزوی آرزومندان زیارت حرم سلطان شدیم.

وی با بیان اینکه تراکم و تداخل برنامه ها هیچوقت باعث نمی شود برنامه های قبلی در شمس حذف یا سطحی برگزار شوند عنوان کرد: ما در راستای ترویج و فرهنگسازی چهارشنبه های امام رضایی برنامه توزیع غذا با مشارکت مرشد را در مناطق محرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی آرزومندان به سفر مشهد محقق می شود

آرزوی آرزومندان به سفر مشهد محقق می شود