مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-25اقتصادي

متصرفین اراضی ملی در اراک تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: تصرف کنندگان اراضی ملی در منطقه قره کهریز اراک، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

- عبدالحسین محمدی در گفت و گو خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروز، کشیک یگان حفاطت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در این ایام متوجه تصرف اراضی ملی توسط برخی از افراد بومی و غیر بومی، ساخت و ساز و درختکاری و فنس کشی در منطقه قره کهریز اراک شدند.

وی ادامه داد: در این خصوص، سریعاً با هماهنگی دستگاه قضایی نسبت به تخریب تمامی ساخت و سازها اقدام و مشاور املاک متخلفی که اقدام به فروش اراضی ملی کرده بود پلمب شد ضمناً اخطارهای لازم به شورای روستا و دهیار یکی از روستاها مبنی بر عدم حفظ و حراست از اراضی ملی صادر شد.

محمدی خاطر نشان کرد: در همین راستا، پرونده قضایی برای افرادی که نسبت به فروش اراضی ملی اقدام کردند تشکیل و به مرجع قضایی ارسال می شود.

وی افزود: با توجه به تأکیدات دادستان اراک، همکاران یگان حفاظت مانیتورینگ و سرکشی روزانه از اراضی ملی را انجام می دهند و تلفن 1504 به صورت 24 ساعته حتی در ایام نوروز و تعطیل آماده دریافت گزارش مردمی در خصوص تصرفات اراضی ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متصرفین اراضی ملی در اراک تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند

متصرفین اراضی ملی در اراک تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند