مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 08:002021-03-25سياسي

تاکید بر تولید و اجرای اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد کشور


رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر بر تولید و اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه نجات بخش اقتصاد کشور تاکید کرد.

- سیدجواد حسینی کیا پیش از ظهر امروز در گفتگو با جایگاه نظارتی خود را تقویت کرده و با در نظر گرفتن قوانینی که می تواند دست دلالان را کوتاه کند گام بردارد.

وی ادامه داد: کمیسیون صنایع مجلس در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید اقدامات مؤثری انجام خواهد داد و مجلس شورای اسلامی باید منابع بانکی را به سمت تولید و اشتغال سهولت صادرات و افزایش ظرفیت تولید ببرد.

وی خام فروشی، عدم اعتماد به جوانان و خلاءهای قانونی را از مشکلات اساسی کشور دانست و ادامه داد: عدم توجه به تکمیل زنجیره محصولات تولید شده و وجود معافیت های مالیاتی در ابتدای زنجیره های تولید همچون زنجیره تولید فولاد سبب افزایش خام فروشی و عدم استفاده از ظرفیت های تولیدی در کشور شده است، لذا افق و چشم انداز چندین ساله از جمله برنامه های مدون 20 و 50 ساله می تواند نسبت به تکمیل زنجیره تولید مؤثر باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دلالان و برخی واردکنندگان در سایه دولت با ارتباطات خود جیب های بادکنکی برای خود درست کرده اند، تصریح کرد: خلأ قانونی و قاچاق سازمان یافته در عرصه های مختلف در کشور سبب ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تولید و اجرای اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد کشور

تاکید بر تولید و اجرای اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش اقتصاد کشور