مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-25اقتصادي

آمار مسافرت یزدی ها نگران کننده است/ ثبت خروج 31 هزار خودرو مسافر از یزد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد درباره مدیریت سفرهای نوروزی از تهیه بانک اطلاعاتی با همکاری دستگاه های مربوطه و رصد و تحلیل آن به صورت روزانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محسن صادقیان دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر و با بیان این که آمار مسافران نوروزی در استان یزد چشمگیر نیست، اظهار کرد:  بر اساس اطلاعات بدست آمده از دوربین های تردد شمار در ورود و خروج استان از 27 اسفند تا پایان چهار فروردین ترددهای برون شهری افزایش پیدا کرده ولی قابل ذکر است که تعداد وسیله نقلیه سبک ورودی به استان کمتر از تعدادی است که از استان خارج شده اند.

وی با بیان این که در این مدت حدود 110 هزار دستگاه خودروی شخصی سبک به استان وارد و 140 هزار دستگاه خودروی سواری از استان خارج شدند، افزود: آمار نشان می دهد که حدود 31 هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده اند که یا اصالتا یزدی یا غیریزدیهای مقیم یزد هستند و بعد از تعطیلات به استان باز می گردند که این آمار می تواند نگران کننده باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر این که فعلا نگرانی بابت مسافران نوروزی در استان وجود ندارد، بیان کرد:  بررسی ساعت توقف خودروهای ورودی به استان نشان می دهد، بیشترین وسایل نقلیه ای که از استان عبور کردند، کمتر از 12 ساعت در استان اقامت داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مسافرت یزدی ها نگران کننده است/ ثبت خروج 31 هزار خودرو مسافر از یزد

آمار مسافرت یزدی ها نگران کننده است/ ثبت خروج 31 هزار خودرو مسافر از یزد