مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 10:252021-03-25بين الملل

آغاز قریب الوقوع پروژه بزرگ بندر «فاو»


مدیر شرکت ملی بنادر عراق از حضور 200 کارشناس در این کشور و نیز آماده شدن تجهیزات لازم جهت آغاز قریب الوقوع پروژه بندر بزرگ «فاو» خبر داد.

  - مدیر شرکت ملی بنادر عراق از حضور 200 کارشناس در این کشور و نیز آماده شدن تجهیزات لازم جهت آغاز قریب الوقوع پروژه بندر بزرگ فاو خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل المسله، فرحان محیسن الفرطوسی مدیر شرکت ملی بنادر عراق از حضور 200 کارشناس در این کشور و نیز آماده شدن تجهیزات لازم جهت آغاز قریب الوقوع پروژه بندر بزرگ فاو خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: شرکت کره ای دوو از 200 کارشناس دعوت کرده است تا در اجرای پروژه بندر فاو مشارکت داشته باشند.

مدیر شرکت ملی بنادر عراق در ادامه همچنین افزود: شرکت کره ای از مدتی قبل بررسی هایی را در محل اجرای پروژه آغاز کرده است و نسبت به پاکسازی آن از وجود مین های احتمالی اقدام کرده است تا اینکه نیروی کار حاضر در محل پروژه با مشکلی مواجه نشود.

طرح بزرگ بازسازی و توسعه بندر فاو عراق از آوریل سال 2010 آغاز شده و با گذشت بیش از 10 سال، بغداد نه تنها طرح را به پایان نرسانده، بلکه پروژه مذکور پیشرفت چندانی نیز نداشته است و محافل عراقی سنگ اندازی های دولت آمریکا را یکی از دلایل اصلی آن می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز قریب الوقوع پروژه بزرگ بندر «فاو»

آغاز قریب الوقوع پروژه بزرگ بندر «فاو»