مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 10:352021-03-25سياسي

رصدخانه ملی ایران در ابتدای سال جاری نورگیری و تکمیل می شود


رصدخانه ملی ایران به عنوان بزرگترین پروژه علم محور کشور طی ماه های آینده نورگیری شده و برای استفاده دانشمندان علم نجوم در دسترس قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی کاشان در سال 99 انتخاب این شهرستان به عنوان پایتخت ملی نهج البلاغه بود، اظهار داشت: به پیشنهاد نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محترم کاشان در حال پیگیری برای نامگذاری یک روز به عنوان بزرگداشت مقام محتشم کاشانی برای پاسداشت شاعران آیینی هستیم.

وی یکی از مهمترین تحولات شهرستان کاشان در سال 1399 را در حوزه های مختلف راهسازی در سطح شهرستان کاشان دانست و ابراز داشت: استفاده از ظرفیت خیران در شهرستان کاشان در حوزه های مختلف راهسازی، مسکن و مدرسه سازی بسیار مشهود بوده است به طوری که 75 درصد مدرسه ها در شهرستان کاشان توسط خیران ساخته شده است.

فرماندار ویژه کاشان منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه، اقدام ملی مسکن و غیره را از جمله مهمترین پروژه ها و اقدامات در سال جاری دانست و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و منطقه با عملکرد مناسب دستگاه های مربوطه کاشان، رتبه نخست اعطای تسهیلات کرونایی و همچنین تسهیلات کم بهره به متقاضیان را در سطح کشور کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصدخانه ملی ایران در ابتدای سال جاری نورگیری و تکمیل می شود

رصدخانه ملی ایران در ابتدای سال جاری نورگیری و تکمیل می شود