مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 12:052021-03-25ورزشي

گره گشایی طلبه جوان نیشابوری از کار مردم/ آرزویم تاسیس یک خیریه است


این گزارش روایت طلبه جوانی است که مثل همه هم سن و سالهایش هم فوتبال بازی می کند و فعال مجازی است و هم کتاب می خواند و از حال مردم حاشیه نشین شهرش یعنی نیشابور غافل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، جوانی بهترین و پویاترین مرحله از زندگی است که انسان به انجام هر کاری قادر و تواناست البته به شرطی که این برهه از زندگی را قدر دانسته و به نیکی بهره برد.

همزمان با میلاد از وضعیت ساکنین و  اقشار آسیب پذیر در این مناطق دارم و همواره تلاش می کنم قدمی کوچک برای خدمت به آنان بردارم.

وی با بیان اینکه تاکنون با همراهی و مشارکت خیرین در اعیاد و مناسبت های مذهبی اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم در بین ساکنین مناطق شهر کرده ایم، ابراز می کند: همچنین در سایه حمایت های خیرین، پس از شناسایی افراد نیازمند حساب های دفتری شان را در مغازه های محل، تسویه  و تعدادی از اجاره خانه های معوقه را هم پرداخت کردیم.

طلبه جوان نیشابوری با بیان اینکه از طریق  فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توانسته کمک های زیادی از خیرین و مردم در اقصی نقاط کشور جمع آوری کند، بیان می کند: علاوه بر این کمک ها با مشارکت خیرین و موسسه های نیکوکاری در نیشابور پس از همه گیری ویروس کرونا اقدام به توزیع مرغ، گوشت گرم، ماسک، بسته های بهداشتی و غذایی، تهیه دارو و هزینه درمان بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی طلبه جوان نیشابوری از کار مردم/ آرزویم تاسیس یک خیریه است

گره گشایی طلبه جوان نیشابوری از کار مردم/ آرزویم تاسیس یک خیریه است