مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 12:152021-03-25سياسي

امام جمعه شهرکرد: شکل دهی دولت جوان حزب الهی راه حل برون رفت از مشکلات است


دشمن به دنبال آن است تا به شکل های مختلف این سخنان را مخدوش کند و باید مراقب این گونه تعابیر نادرست و اثرات آن در جامعه بود.

- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از سال 1400 به عنوان سال مهم برای انقلاب اسلامی نام برد و گفت: راه حل برون رفت از مشکلات، شکل دهی دولت جوان حزب الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در دیدار با جمعی از جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر شکل دادن دولت جوان و انقلابی به عنوان دستاوردی در سال 1400 یاد کرده اند، افزود: از زمانی که این شعار مهم بیان شده است، دشمنان به شدت مخالفت خود را با آن اعلام کرده اند و رسانه های بیگانه سعی در فضاسازی علیه نظام دارند.

وی یادآور شد: اگر رهبر انقلاب بر شکل گیری دولت جوان و انقلابی تأکید دارند به این دلیل است که اهداف انقلاب به درستی پیش برود، ارزش های انقلاب اسلامی حاکم شود و مسیر انقلاب با انگیزه ای مضاعف در مسیر خود تداوم یابد.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت تدوین این معانی از سخنان رهبر انقلاب تأکید کرد و گفت: دشمن به دنبال آن است تا به شکل های مختلف این سخنان را مخدوش کند و باید مراقب این گونه تعابیر نادرست و اثرات آن در جامعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: شکل دهی دولت جوان حزب الهی راه حل برون رفت از مشکلات است

امام جمعه شهرکرد: شکل دهی دولت جوان حزب الهی راه حل برون رفت از مشکلات است