مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 12:352021-03-25اجتماعي

سایه سنگین گرد و غبار بر هوای سه شهرستان استان مرکزی


رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: سه شهرستان اراک، ساوه و شازند درگیر گرد و غبار و ناسالم بودن هوا هستند.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: سه شهرستان اراک، ساوه و شازند درگیر گرد و غبار و ناسالم بودن هوا هستند.

علیرضا محرابیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت هوایی ناسالم در سه شهرستان استان مرکزی اظهار کرد: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا، در ساعت 17 میانگین شاخص کیفیت هوا در کلانشهر اراک عدد 144 را نشان داد که حاکی از ناسالم بودن هوا برای گروه های حساس است، در حالی که ایستگاه سنجش آلودگی هوای مخابرات عدد 172 و ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه های سنی را نمایش می دهد.

وی افزود: در ساعت 17 شاخص کیفیت هوا در شهر شازند بر روی عدد 189 قرار دارد که حاکی از ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه های سنی است و ایستگاه ساوه نیز عدد 130 و وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

محرابیان با بیان اینکه وزش باد باعث وقوع پدیده گردوغبار و کاهش کیفیت هوای اراک در سه شهرستان استان مرکزی شده است، گفت: صبح پنجم فروردین ماه 1400 نیز در حوزه شاخص کیفیت هوا در شهر اراک عدد 188، شازند عدد 233 و ساوه نیز عدد 153 به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین گرد و غبار بر هوای سه شهرستان استان مرکزی

سایه سنگین گرد و غبار بر هوای سه شهرستان استان مرکزی