مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 13:002021-03-25اقتصادي

رشد 7 درصدی صنعت ایران در شرایط تحریم


اکنون مجوز تولید در شهرک های صنعتی یک روزه صادر می شود و به دنبال این هستیم که قوانین شهرک های صنعتی را خیلی روان تر کنیم و امسال این کار را خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد 19 شاخه صنعتی کشور و رشد هفت درصدی صنعت ایران در شرایط تحریم و کرونا؛ بر پیگیری حذف قوانین زائد و موانع تولید با کمک مجلس شورای اسلامی در سال جدید تاکید کرد.

علیرضا رزم حسینی در گفت وگویی افزود: 11 سال پیاپی است که نامگذاری سال ها با موضوع اقتصادی است و سه سال اخیر هم به نام های رونق تولید، جهش تولید و پشتیبانی از تولید و مانع زدایی نامگذاری شده که بسیار بااهمیت است و نشان می دهد که راهبرد ایران در جهت تولید و رونق اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت به عنوان یکی از واحدهای متولی حوزه تولید، همه تلاش خود را برای حمایت از تولید انجام می دهد، افزود: برای سال جدید چند برنامه از جمله حمایت جدی از بخش تولید، اعطای تسهیلات بانکی، تسهیل در صدور مجوزها در دستور کار قرار دارد.

رزم حسینی افزود: اکنون مجوز تولید در شهرک های صنعتی یک روزه صادر می شود و به دنبال این هستیم که قوانین شهرک های صنعتی را خیلی روان تر کنیم و امسال این کار را خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7 درصدی صنعت ایران در شرایط تحریم

رشد 7 درصدی صنعت ایران در شرایط تحریم