مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 15:052021-03-25اقتصادي

اسکان بیش از 3 هزار مسافر در واحدهای اقامتی استان بوشهر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از اسکان سه هزار و 600 مسافر در واحدهای اقامتی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 28 اسفند سال 99 تا چهارم فروردین 1400، سه هزار و 600 مسافر و گردشگر در واحدهای اقامتی این استان اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: بیشترین شمار مسافران به تعداد یک هزار و 743 مسافر در شهرستان بوشهر و کمترین شمار به تعداد 64 مسافر در شهرستان دشتی است.

این مقام مسؤول گفت: براین اساس میزان اقامت در هتل یک هزار و 515 نفر، هتل آپارتمان 340 نفر، اقامت در هتل سرای سنتی 35 نفر، اقامت در مهمانپذیر 527 نفر، مجتمع های گردشگری 220 نفر و بومگردی ها 963نفر است.

وی توضیح داد: همان طور که از قبل اعلام شده در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی اسکان مسافر فقط در واحدهای اقامتی دارای مجوز امکان پذیر است و اسکان گردشگر و مسافر در سایر اماکن دیگر ممنوع می باشد.

  ارسطوزاده افزود: در همین راستا تیم های نظارتی این اداره 595 بازدید از مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی و دفاتر خدماتی مسافرتی و مراکز اقامتی موقت انجام داده و چنانچه کم کاری انجام شده باشد با آن مرکز اقامتی برابر قانون برخورد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 3 هزار مسافر در واحدهای اقامتی استان بوشهر

اسکان بیش از 3 هزار مسافر در واحدهای اقامتی استان بوشهر