مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 16:552021-03-25اقتصادي

تابستان 1400 جاده اردبیل - مشگین شهر چهار خطه می شود


اعتبارات لازم جهت اجرایی شدن طرح چهاربانده کردن جاده اردبیل مشکین شهر تامین شده و این پروژه تابستان سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

- مشکین شهر- استاندار اردبیل گفت :اعتبارات لازم جهت اجرایی شدن طرح چهاربانده کردن جاده اردبیل مشکین شهر تامین شده و این پروژه تابستان سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو شعار سال 1400 مهم ترین اقدام مسئولان باید رفع موانع و پشتیبانی از تولید باشد اظهار کرد: بر این اساس فرمانداران تمامی شهرستان های استان اردبیل و مدیران کل دستگاه های اجرایی در گام اول اقدامات خود باید پروژه های اولویت دار را شناسایی و در جهت شتاب دهی به تولید و بهره برداری از طرح های پر بازده گام های مهمی بردارند.

وی از افتتاح سد احمد بیگلو در سال نیمه نخست سال جاری در شهرستان مشگین شهر خبر داد و افزود: طبق بررسی های انجام گرفته این سد در حال حاضر 11 میلیون متر مکعب آب دارد و فاز اول پایاب این سد به مساحت بیش از 688 هکتار تا دو هفته دیگر افتتاح شده و فاز دوم آن تا سه ماه آینده در اختیار کشاورزان و مردم مشکین شهر قرار می گیرد.

استاندار اردبیل بر اهمیت اجرا و طراحی سند توسعه شهرستان مشگین شهر در سال 1400 تاکید کرد و گفت: این سند باید در قالب طرح های پیشرو و تکمیل پروژه های نیمه تمام، به خصوص توسعه زیر ساخت ها در عرصه تولید و اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان 1400 جاده اردبیل - مشگین شهر چهار خطه می شود

تابستان 1400 جاده اردبیل - مشگین شهر چهار خطه می شود