مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 17:002021-03-25سياسي

ایجاد بیش از 4300 شغل برای کاشانی ها در سال 99


فرماندار ویژه کاشان با بیان این که در سال گذشته بیش از 4 هزار و 300 شغل در سطح شهرستان کاشان ایجاد شد، تاکید کرد: این موفقیت در حالی به دست آمد که با وجود تحریم و شیوع ویروس کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل مواجه شده بودند.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی  کاشان در سال 99 انتخاب این شهرستان به عنوان پایتخت ملی نهج البلاغه بود، اظهار داشت: به پیشنهاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در حال پیگیری برای نام گذاری یک روز به عنوان بزرگداشت مقام محتشم کاشانی برای پاسداشت شاعران آیینی هستیم.

فرماندار ویژه کاشان با بیان این که یکی از مهمترین تحولات شهرستان کاشان در سال 1399 را در حوزه های مختلف راه سازی در سطح شهرستان کاشان دانست و ابراز داشت: استفاده از ظرفیت خیرین در شهرستان کاشان در حوزه های مختلف راه سازی، مسکن سازی و مدرسه سازی بسیار مشهود بوده است به طوری که ساخت حدود 75 درصد مدرسه ها در شهرستان کاشان توسط خیرین ساخته شده است.

وی منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه و اقدام ملی مسکن را از جمله مهمترین پروژه ها و اقدامات در سال جاری دانست و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و منطقه با عملکرد مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 4300 شغل برای کاشانی ها در سال 99

ایجاد بیش از 4300 شغل برای کاشانی ها در سال 99