مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 17:452021-03-25اجتماعي

منابع کنکور 1400 به سازمان سنجش اعلام شده است


معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: منابع کنکور 1400 و حذفیات دروس ناشی از وضعیت آموزش درشرایط همه گیری کووید19 در زمان مقرر به سازمان سنجش کشور اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، علی محبی معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، اظهار کرد: پیرو حذفیاتی که تحت تأثیر شیوع اعلام شده و سازمان مذکور از طریق روش های معمول خود اطلاع رسانی کرده یا خواهد کرد واین رویه ای است که هرساله انجام می شود.

  معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی همچنین از ارسال راهنمای برنامه درسی حوزه های یازده گانه تربیت و یادگیری و راهنمای برنامه درسی دوره پیش از دبستان به شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این راهنما، برای تصویب به شورای عالی ارسال شده و در صورت تصویب به عنوان مبانی تالیف کتاب های درسی مورد بهره برداری مولفان قرار خواهد گرفت.

محبی افزود: این راهنما به عنوان یک گام اساسی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین واجرایی کردن سند برنامه درسی ملی است که توسط کارشناسان دفاتر زیرمجموعه سازمان پژوهش تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع کنکور 1400 به سازمان سنجش اعلام شده است

منابع کنکور 1400 به سازمان سنجش اعلام شده است