مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 18:352021-03-25پزشكي

تزریق واکسن کرونا به 118 سالمند در اردبیل


سومین مرحله واکسیناسیون علیه بیماری کرونا برای گروه های پرخطر با تزریق واکسن کرونا به 118 سالمند در استان اردبیل به انجام رسید.

- ایسنا/اردبیل سومین مرحله واکسیناسیون علیه بیماری کرونا برای گروه های پرخطر با تزریق واکسن کرونا به 118 سالمند در استان اردبیل به انجام رسید.

در این مراسم فرماندار شهرستان اردبیل اظهار کرد: با توجه به افزایش ترددها و مسافرت ها به شهر اردبیل تعداد بیماران بستری و مراجعه کننده به مراکز بیمارستانی و درمانی بر اثر ابتلا به کرونا افزایش یافته و این موضوع زنگ خطر را برای همه ما به صدا درآورده است.

امامی یگانه تصریح کرد: به دلیل غفلت و بی توجهی در رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق گردشگری شهرستان شاهد افزایش ابتلا به کرونا و رعایت نکردن موازین بهداشتی در برخی از مراکز پذیرایی و رستوران ها هستیم که به نظر می رسد اگر مراقبت ها و کنترل ها تداوم پیدا نکند ما با شرایط بحرانی در روزهای آینده روبه رو خواهیم شد.

وی گفت: ضروری است تا همه به این پروتکل ها پایبند باشیم تا ایام مسافرت های نوروزی سپری شده و اهالی خودشان بیش از هر زمان دیگر در جریان انجام امورات بهداشتی قرار گرفته و به نوعی به سلامتی خود بها بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به 118 سالمند در اردبیل

تزریق واکسن کرونا به 118 سالمند در اردبیل