مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 02:552021-03-25سياسي

صدور 2 تذکر کتبی و یک تشویق برای واحدهای گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از صدور دو تذکر کتبی و یک تشویق برای واحدهای گردشگری خبر داد و گفت: 10 تیم نظارتی بر مراکز گردشگری در زنجان فعال است.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس های نظارتی ستاد سفر استان به صورت مستمر از مجموعه های بین راهی و تأسیسات گردشگری شهرستان نظارت به عمل می آورند.

وی تصریح کرد: از روز 25 اسفند با تشکیل ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان، 10 تیم نظارتی در سطح استان به صورت ویژه عملکرد تأسیسات اقامتی و پذیرایی مجاز و فعالیت اماکن غیرمجاز را رصد می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به دنبال نظارت های انجام شده دو واحد اقامتی در شهرستان ماهنشان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر کتبی دریافت کردند و یک مجتمع خدمات بین راهی در شهرستان سلطانیه مورد تشویق قرار گرفت.

ارجمند با اعلام اینکه تاکنون در 450 بازدید به عمل آمده مورد حادی مشاهده نشده است، ادامه داد: 49 مورد تذکر و اخطار شفاهی به تأسیسات گردشگری برای عدم رعایت پروتکل­ های بهداشتی صادرشده است.

وی اظهار کرد: در این بازدیدها علاوه بر نظارت دقیق بر نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مواردی چون نرخ نامه، اعتبار پروانه بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 تذکر کتبی و یک تشویق برای واحدهای گردشگری

صدور 2 تذکر کتبی و یک تشویق برای واحدهای گردشگری