مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 03:002021-03-25ورزشي

عزم شیمیدری ها برای صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین گام از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران عصر جمعه برابر تیم اکسون تهران صف آرایی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور از امروز در حالی آغاز می شود که شیمیدر قم باید در دیدار حساس این مرحله به مصاف تیم اکسون تهران برود.

شاگردان مصطفی هاشمی از مرحله مقدماتی این رقابت ها با کسب 12 برد، دو باخت و 26 امتیاز به مرحله پلی آف رسیدند و در گام نخست این مرحله دو دیدار متوالی برابر تیم خانه بسکتبال خوزستان را ابتدا 109 بر 66 و سپس 117 بر 59 بردند تا به یک چهارم نهایی برسند.

  جدال شیمیدر با اکسون تهران  حالا موعد رویارویی شیمیدر قم با اکسون تهران در مرحله دوم پلی آف رسیده است، نخستین بازی این دو تیم از ساعت 18 فنی و بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدر قم با روحیه و انگیزه بالا صحبت از آمادگی تیم شان برای مصاف با اکسون و عبور از این مرحله کردند، تیمی که در صورت برتری در این مرحله باید در نیمه نهایی به مصاف تیم شهرداری گرگان برود.

  عسگری نژاد: باید هماهنگ برویم برای قهرمانی علی عسگری نژاد در آستانه بازی های شیمیدر قم در مرحله دوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور گفت: حالا که آمده ایم در مرحله پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم شیمیدری ها برای صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

عزم شیمیدری ها برای صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال