مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 04:552021-03-26پزشكي

جویم لارستان قرنطینه می شود


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته 75 درصد تست های کرونای جویم مثبت بوده است، از شناسایی 2 کرونای انگلیسی در این خطه از لارستان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پایلوت و آزمایشی مورد تست کرونای جهش یافته قرار گرفته اند و با این حساب و با توجه به علائم مشابه موارد مثبت، احتمالا همه موارد مثبت کرونا در جویم از نوع جهش یافته هستند.

 وی با اشاره به هماهنگی با مسئولان بخش جویم، شهرستان و استانداری خاطر نشان کرد: جویم باید قرنطینه و تمهیدات لازم برای قرنطینه آن در اسرع وقت انجام شده و از هرگونه رفت و آمد به بیرون و داخل جلوگیری شود.

 معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شهرهایی از جمله بنارویه نیز باید با توجه به نزدیکی به جویم کاملا مراقب باشند، اضافه کرد: به هیچ عنوان نباید مراسم عروسی یا اعیاد مختلف در جویم برگزار شود و طبق هماهنگی با امام جمعه، فردا نماز جمعه نیز برگزار نمی شود.

یگانه با ابراز تاسف نسبت به اینکه بنا به پیش بینی هفته گذشته، متاسفانه اصرار بر برگزاری مراسم عروسی و تجمعات، باعث تغییر وضعیت مرکز براک به فوق قرمز شد، ادامه داد: شرایط در مراکز لطیفی، خور و کورده مرکزی رو به وخامت دارد و در شهرستان اوز شرایط اندکی بهبود یافته ولی بسیار شکننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جویم لارستان قرنطینه می شود

جویم لارستان قرنطینه می شود