مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 05:052021-03-26فرهنگي

حذف حاجی فیروز سیاه پوست/وضعیت جدید سفر در نوروز 1400


اعلام وضعیت سفر در روزهای نوروز، شرایط بازدید از کاخ موزه های تهران و حذف حاجی فیروز سیاه پوست از کارناوال های شهرداری تهران از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تعطیل شدن موزه ها امکان بازدید مجازی از مراکز تاریخی و موزه ها در یک وبگاه فراهم شده بود امسال هم با وجود اینکه موزه های کشور باز هستند اما از چهارم تا سیزدهم فروردین هر روز تور مجازی ده موزه استان تهران به صورت زنده در این وبگاه پخش می شود، موزه های ملی، کاخ گلستان، ارتباطات، کاخ نیاوران، موزه های ارامنه و پمپ بنزین، هنرهای دینی امام علی (ع) آبگینه و سفالینه، خانه موزه سیمین و جلال موزه صلح و شریعتی و موزه تنوع زیستی پردیسان از جمله موزه هایی هستند که به صورت مجازی تور بازدید از آنها برگزار می شود.

حاجی فیروز سیاه پوست نباشد! این هفته از معاونت اجتماعی شهرداری تهران خبر رسید که بخشنامه ای اعلام شده که در آن نوشته اند کارناوال های نوروزی که توسط شهرداری تهران به راه افتاده اند باید حاجی فیروز با چهره سیاه را از برنامه خود حذف کنند چرا که در مورد سیاهی چهره حاجی فیروز نقدهایی مطرح شده و برخی سیاه بودن چهره او را نژاد پرستانه دانسته اند این موضوع واکنش های زیادی را در بین پژوهشگران ادبی به دنبال داشت چرا که اعلام شد سیاهی چهره حاجی فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف حاجی فیروز سیاه پوست/وضعیت جدید سفر در نوروز 1400

حذف حاجی فیروز سیاه پوست/وضعیت جدید سفر در نوروز 1400