مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 06:452021-03-26سياسي

برگزاری مراسم «همدلی با نوروز» توسط سفارت افغانستان در «دوشنبه»+تصاویر


به ابتکار سفارت افغانستان در تاجیکستان مراسم «همدلی با نوروز» با حضور پررنگ سفرا و دیپلمات های کشورهای حوزه نوروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در محل سفارت افغانستان در دوشنبه مراسم همدلی با نوروز با حضور پررنگ سفرا و دیپلمات های کشورهای حوزه نوروز و همچنین مقامات و شهروندان افغانستان و تاجیکستان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید  و پخش سرود ملی  افغانستان  و تاجیکستان آغاز شد و سپس محمدظاهر اغبر طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن ایام بهار به حضار در این مراسم، نوروز  را فصل همدلی اقوام ملت های مختلف جهان و به خصوص کشورهای حوزه تمدنی نوروز خواند.

وی گفت که با فرا رسیدن نوروز و شکوفایی طبیعت، در حقیقت پیک دوستی، آشتی و مهربانی داده می شود و به جا خواهد بود تا همه به این پیام نوروز و بهار گوش  فرا بدهند و دست از جنگ و خشونت بردارند.

سفیر افغانستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خرسندم که در این محفل خوشی،  اقشار مختلف از مردم  اعم از هنرمندان، دانشجویان، کسبه و شهروندان تاجیکستانی ما  و حتی منتقدین دولت در کنار هموطنانشان جمع شده و این ایام نوروزی را با اتحاد و همبستگی جشن می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم «همدلی با نوروز» توسط سفارت افغانستان در «دوشنبه»+تصاویر

برگزاری مراسم «همدلی با نوروز» توسط سفارت افغانستان در «دوشنبه»+تصاویر